خخخخخخخ

خخخخخخخ

برادرم
ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم....
ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم....
ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم....
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ....
.
.
.
.
.
اما میخای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم

خدا شاهده نمیتونم :|

**************************************************

رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری
دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت …
مامانم تو گوشم گفت خوبه والا نه شرمی نه حیایی نه …
همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد !
هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بوده :|

***************************************************

امـروز یـه پـسـره رو دیـدم .. داشـت گـریـه میـکـرد ...بـهـش گـفـتـم چـی شـده ؟؟؟
گـفـت دوس دخـتـرم تـهـدیـدم کـرده .. مـیـخـاد عـکـسـامـو پـخـش کـنـه ؟؟
من : غیر قابل نمایش
نلسون ماندلا : (^_^)

******************************************************امروز یه دختره تو دانشگا پارک دوبل قشنگى کرد,

بعد با خودم گفتم دمش گرم دختراهم بلدن
ولى وقتى امروز اون دختره رو تو سلف پسران دیدم,

فهمیدم که اشتباه فکر میکردم.....!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

S̅̅͘͘͟͟ค̅̅͘͘͟͟Ր̅͘͟ค
ساعت12:38---5 آذر 1394
وبت قشنگه

ali
ساعت12:44---27 آبان 1394
علی
کلی خندیدم


(علی) sorena
ساعت12:17---16 آبان 1394
سلام عزیز
هه دیگه همه مون اینطوری نیستیم کمی انصاف داشته باش
به منم بسر انتقاد یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 16 آبان 1394برچسب:, ] [ 11:53 ] [ ♥`*• •*´♥زهــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ را ♥`*• •*´♥ ]
[ ]